پیام مدیر عامل

شركت كارخانجات نورد و پروفیل ساوه به عنوان بزرگترین تولید كنندة انواع لوله و پروفیل و دیگر مقاطع فولادی در دنیا با ظرفیت 2.000.000 تن در سال جهت كاربرد در صنایع كلیدی انرژی خودروسازی و ساخت و ساز ، سیاست پایه ای خود را بر مبنای اصول مشتری مداری بنا نهاده است . جهت نیل به هدف جلب رضایتمندی مشتریان در تمام زمینه ها ما اهداف ، سیاستها و روش كاری خود را بر اساس اصول ذیل بنا نهاده ایم . 

چشم انداز

1. تولید محصولات با بهترین كیفیت ممكن با اهمیت بر جلب رضایت و خواسته های مشتریان شركت. در این راستا ما به خواسته های مشتریان خود با سرعت ، حساسیت و احترام پاسخ خواهیم داد.
2. متعهد به فراهم نمودن محیطی آرام و دلپذیر برای پرسنل و همكاران شركت ( باارزش ترین منابع ) و تشویق جهت همكاری تیمی و احترام به سلسله مراتب 
3. به واسطه خصوصیات راهبری و خلاقیت و نوآوری، ما بسوی برخورد با چالش های بازار مقاطع فولادی رفته و از برخورد با این چالشها تجارب لازم را جهت راهبری بازار لوله و مقاطع فولادی بدست خواهیم آورد .
4. متعهد به رشد و توسعه شركت به جهت دسترسی به بازارهای جدید در صنعت لوله و مقاطع فولادی در كنار افزایش سهم بازار بوده و به اول بودن می اندیشیم .

هدف عــــالی 

1. دستیابی به رشد دائم و افزایش تنوع تولیدات در صنعت مقاطع فولادی
2. دستیابی به افزایش ظرفیت تولیدی و افزایش بهره وری به واسطه استفاده از ماشین آلات و فن آوری با بالاترین و همچنین سرمایه گذاری آموزش نیروهای انسانی و رسیدن به استانداردهای سازمان یادگیرنده
3. به دست آوردن نتایج مالی مطلوب سازمان و سرمایه گذاری مجدد علی الخصوص در زمینه نیروهای انسانی.

اهداف

1. جلب رضایتمندی مشتریان شركت
2. افزایش سهم بازار در هركدام از حوزه های انرژی، خودروسازی و ساخت و ساز 
3. ایجاد ارزش افزوده برروی محصولات تولیدی
4. گسترش بازارهای جدید در داخل كشور 
5. دستیابی به رقم 20% صادرات از كل فروش شركت

امیر حسین رستمی صفا
مدیر عامل