خط و مشی

مدیریت شرکت کارخانجات نورد و پروفیل ساوه بزرگترین تولید کننده انواع لوله و پروفیل فولادی در ایران و خاورمیانه، اداره شرکت را تحت نظارت و کنترل سیستم مدیریت کیفیت پذیرفته و اراده و تعهد خود را نسبت به برقراری و اجرای نیازمندی های سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای :  APIQ1  SPEC 5L- ISO29001- ISO9001(2015)اعلام می دارد . اصول راهبردی و کلیه فعالیت های جاری سازمان بر پایه مشتری مداری، منطبق بر خواسته های استاندارد فوق و با بهره گیری از خطوط راهنمای استاندارد ISO9004 ترسیم شده است. 


” “

هدف ما مستمراً کسب رضایت و اعتماد مشتریان افزایش، تنوع محصولات فولادی، همراه با افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی

” ”

و کسب اطمینان از تولید محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد ؛ که با بهره گیری از کارکنان با تجربه، آموزش دیده و با انگیزه به عنوان پشتوانه اصلی شرکت، در سایه نظم و انسجام سازمانی ، در محیط کاری مناسب و با آرمان “اندیشه صفا ایران خودکفا”، کاربرد فن آوری روز و توسعه ، تحقق می یابد.

در نیل به این مهم رعایت قوانین و مقررات مرتبط را مدنظر داشته و در راه رسیدن به اهداف سازمانی از این اصول عدول نخواهیم نمود.

شما همکاران عزیز و گرامی که با تلاش و جدیت هر چه بیشتر بال های پرواز سازمان و به گردش آورنده بخشی از چرخ های اقتصاد میهن عزیزمان هستید بایستی مجری صدیق روش ها و دستور العمل های دریافتی بوده و یاری گر سازمان در تامین تمامی نیازها و خواسته های مشتریان باشید.

بدون تردید تولید با کیفیت مورد درخواست مشتری، همراه با حرکت در جهت نیل به بالاترین سطوح بهره وری، درسایه نظام بهبود مداوم، مجموعه شرکت را در گشایش و توسعه پایدار بازارها رهنمون خواهد شد.

 


محمد رستمی صفا
رئیس هیئت مدیره